„Mi-au dispărut o parte din lucrurile trimise în România”
- Adam Popescu
- 8 iunie 2009, 00:00
Un român stabilit în Stockholm reclamă faptul că o parte din con ţinutul pachetului pe care l-a trimis în ţară, prin firma de curierat Atlassib, nu a ajuns la destinatar.
Reclamaţia a venit în urma articolului „Firmă de curierat, acuzată că fură din bagaje”, publicat recent de „Evenimentul zilei”, în care o timişoreancă din Italia acuză că i-au fost furate lucruri din bagajele trimise spre România.
„Vreau ca vinovaţii să fie depistaţi şi pedepsiţi”
George Gherman trimite de câţiva ani pachete prin firma de curierat rapid Atlassib rudelor sale din România. La începutul anului trecut, în februarie, a trimis un pachet la Mediaş. Bărbatul spune că avea lucrurile într-o valiză cu două buzunare şi fermoare, pe care a sigilat-o cu bandă adezivă, dar fermoarele nu le-a încuiat cu lacăt.
„Am făcut exact aşa cum mi-a recomandat personalul Atlassib, cu motivarea că astfel de colete, care seamănă cu cele ale pasagerilor, trezesc mai puţin interesul vameşilor”, afirmă el.
Când destinatarul coletului a vă zut că lipsesc o parte din lucruri, a dat telefon la Atlassib Sibiu, unde i s-a spus că astfel de situaţii se mai întâmplă, motiv pentru care şi-au cerut scuze. „Frumos, dar insuficient. Eu am dat telefon la Atlassib Mediaş, unde un angajat al firmei a negat că ar fi putut să lipsească ceva din colet şi chiar a insinuat, pe un ton obraznic, că minţim”, povesteşte românul.
Pentru a rezolva această problemă, bărbatul a trimis mai multe e-mailuri la biroul de sugestii şi reclamaţii al Atlassibului, însă fără niciun rezultat. „Am precizat în e-mailuri că nu revendic cele lipsă, dar că m-aş bucura să aflu că vinovaţii au fost depistaţi şi pedepsiţi”, afirmă românul.
Bărbatul susţine că Atlassib ce re persoanelor care au primit pachete să semneze că le-au primit în condiţii bune, înainte de a putea să le verifice. Notă
În fiecare zi de miercuri veţi putea citi, în pagina specială de protecţie a consumatorului, poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele reclamate. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la adresa consumator@evz.ro.