Cravata mirelui, spaţiu publicitar

Cravata mirelui, spaţiu publicitar

După modelul licitării fecioriei pe internet, un viitor mire din Sibiu s-a gândit să-şi scoată la licitaţie spaţiul de pe cravata pe care o va purta pe 23 august anul acesta, în ziua nunţii.

Tudor are 26 de ani şi s-a hotărât de ceva timp să se însoare. Ca să-şi sporească şansele de a-şi cumpăra o maşină, mirii s-au gândit să maximizeze câştigul de la nuntă prin închirierea cravatei către potenţiali între prinzători care vor să-şi promoveze afacerea. Pentru asta a fost creat site-ul www.cravatamea.com, unde interesaţii se pot lămuri care sunt condiţiile şi preţurile la care se poate închiria respectiva cravată. Fâşia textilă a fost împărţită în trei zone, fiecare cu alt preţ pe centimetru pătrat, iar nodul va fi licitat separat. „Ne-am gândit iniţial la 5.000 de euro, plus nodul”, explică mirele suma la care visează ca avans pentru viitoarea maşină.   Pe acelaşi site, doritorii îşi pot cumpăra şi bilet la nuntă, contra unei sume incerte deocamdată. „Nu ştim cât vom cere pentru asta, dar invitatul care cumpără bilet va avea dreptul să stea la masă, să facă consumaţie, ca orice alt nuntaş”, a explicat Tudor, care are loc la nuntă pentru cel puţin 300 de invitaţi.

Iniţiativa celor doi se doreşte continuată şi de alţi miri dornici să scoată profit din nuntă. Până acum au rămas neexploatate spaţii cu potenţial publicitar cum ar fi: decolteul miresei, locul domnişoarei de onoare sau al cavalerului de onoare etc.

Ne puteți urmări și pe Google News