„Regina” a făcut vâlvă la Cannes

„Regina” a făcut vâlvă la Cannes

Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral s-au întors în ţară, după ce s-au aflat câteva zile la Cannes, unde au participat la MIPTV, unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de vânzare şi achiţionare de produse de televiziune.

Actorii, împreună cu echipa Promance – companie a MediaPro Pictures, s-au aflat la tîrg pentru a promova produsele “Regina”, “Îngeraşii”, “Inimă de ţigan” şi prima telenovelă românească de epocă. Toţi cei prezenţi la tîrg, producători din toate colţurile lumii, au fost extrem de impresionaţi.

Diana Dumitrescu a îmbrăcat atît vestimentaţia din “Regina”, dar a purtat pentru prima oară o rochie de epocă pentru că actriţa va interpreta unul dintre personajele din cel mai ambiţios produs românesc din România: “Am fost foarte fericită cînd am aflat că am luat castingul pentru prima telenovelă românească de epocă, încă nu pot să vă spun ce rol voi avea, dar sunt mîndră că am putut să reprezint şi acest proiect la festivalul de la Cannes. A fost foarte frumos cand m-am îmbracat în rochia de epoca, mă simţeam ca la Hollywood, cu tone de aparate şi fotografi care se strîngeau în jurul meu şi făceau poze”, a declarat Diana Dumitrescu. Cabral a revenit la hainele de arab din “Inimă de ţigan”, iar Doiniţa Oancea a învîrtit fustele înflorate de ţigancă, cu toţii au furat privirile trecătorilor, au împărţit flyere despre produsele în care joacă.

“Impactul pe care l-au avut produsele noastre a depăşit şi de această dată aşteptările, vom ajunge şi pe alte continente. Suntem în negocieri cu Africa de Nord şi Orientul Mijlociu pentru “Inimă de ţigan”, “Regina” si pentru alte producţii MediaPro Pictures, de asemenea s-au arătat interesaţi şi producători din Asia”, declară Anca Truţă, director MediaPro Distribution.

Mai mult decît atît, la standul pe care l-au avut Promance International, MediaPro Distribution şi MediaPro Pictures la Palais des Festivals din Cannes s-au prezentat cei de la Tv Markiza din Slovacia. Ei au difuzat “Inimă de ţigan” din luna septembrie a anului trecut, telenovela a ajuns la final şi a fost lider de audienţă cu absolut toate episoadele. Astfel, slovacii au achiziţionat şi continuarea acestei poveşti de succes, “Regina”.

Ne puteți urmări și pe Google News