Anul 2008 s-a dovedit a fi încă un an bun pentru afacerea Henkel din România, compania înregistrând o cifră de afaceri de 590 milioane lei noi (160 milioane EUR), în creştere cu peste 25% faţă de anul precedent şi un Ebit de 115 milioane RON (peste 31 milioane EUR), în creştere cu peste 24% faţă de anul 2007.
Rezultatul este cu atât mai bun cu cât, în ultima parte a anului trecut au început să se simtă şi în România efectele crizei mondiale, în special pe piaţa materialelor de construcţii şi pe piaţa valutară. Toate diviziile Henkel România – "Detergenţi şi produse pentru curăţat", "Produse cosmetice", "Adezivi Tehnologii" - au avut o contribuţie importantă la acest rezultat.
Divizia “Adezivi” a cunoscut o evoluţie ascendentă şi în anul 2008, marca emblemă a diviziei – Ceresit – fiind, din nou, motorul acestei creşteri. Ceresit şi-a consolidat poziţia fruntaşă pe piaţa materialelor de construcţii din România, prin lansarea unor noi produse şi sisteme, ca de exemplu – Dezumidificatorul Ceresit. Dintre mărcile de adezivi şi tehnologii, cele mai active în anul 2008 au fost: Ceresit, Thomsit, Loctite, Teroson şi Moment, alături de tehnologiile Henkel.
Divizia "Detergenţi" a înregistrat, de asemenea, creşteri şi în anul 2008. Rezultate foarte bune au înregistrat în special mărcile Bref şi Clin, alături de mărcile consacrate – Persil, Pur şi Silan.
În ceea ce priveşte produsele cosmetice s-au evidenţiat - prin prisma volumului de vânzări nete - produsele din gamele : Palette, Taft, Schauma şi Fa. Şi în anul 2008, Schwarzkopf & Henkel a lansat foarte multe produse inovatoare pe piaţa românească din gamele Taft (Sensitive, Power Cashmere), Palette (relansările gamelor Deluxe şi Permanent Natural Colors), Schauma (relansare gamă, inclusiv variantele pentru copiii).
“Suntem încrezători în perspectivele de creştere pe termen lung ale afacerii Henkel din regiunea Europei Centrale şi de Est”, a declarat Günter Thumser, Preşedintele Henkel CEE. “Afirmaţia mea porneşte de la încrederea pe care o avem în mărcile noastre puternice, inovatoare şi care poartă garanţia calităţii Henkel”, a completat acesta.
Henkel CEE a înregistrat în 2008 o cifră de afaceri de 2.500 milioane EUR, în creştere cu 13% faţă de anul precedent, contibuţia diviziilor fiind de 44 % - divizia Detergenţi, 43% - divizia Adezivi Tehnologii şi 13% - divizia Cosmetice.
*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.