Clienţi ai Raiffeisen Bank, înşelaţi prin e-mail

Clienţi ai Raiffeisen Bank, înşelaţi prin e-mail

Se înmulţesc atacurile de tip phishing asupra clienţilor Raiffeisen Bank.

Mai mulţi clienţi ai băncii au primit azi un e-mail, în care erau sfătuiţi să introducă pe un site, pentru deblocarea serviciului online, codul de utilizator.

Ultima încercare de fraudare, prin acelaşi tip de atac, a avut loc luni.

Banca avertizează, pe site-ul său, că "Raiffeisen Bank NU a trimis şi NU va trimite, sub nici un pretext, mesaje pe e-mail: de verificare, de autentificare, de atenţionare".

De asemenea, mesajul a fost însoţit de un link, prin care utilizatorul era redirecţionat către site-ul unde acesta urma să îşi introducă datele.

Anul trecut, potrivit producătorului de soluţii de securitate informatică BitDefender, Raiffeisen Bank a fost cea mai vizată instituţie bancară din România de atacurile phishing, cu 60%, fiind urmată de:

•BCR, cu 13% •BRD, cu 10% •Piraeus Bank, cu 8,5% •Banca Transilvania , cu 8,5%

Alt atact tip phishing a mai avut loc asupra clienţilor Raiffeisen Bank la începutul lunii februarie.

 

Ne puteți urmări și pe Google News