Domnii trecuţi de floarea vârstei nu se predau şi speră că pot îmbrobodi la nesfârşit câte-o duduie care le-ar putea fi chiar fiică.
Chiar dacă le-a trecut de mult vremea în care făceau ravagii prin suflarea feminină, Don Juanii de altădată nu renunţă la apucăturile de mari cuceritori şi încă sunt chinuiţi de convulsii de natură erotico-romantică. Moda cuplului „ea - tânără ca un boboc, el - tomnatic şi potent financiar“ începe să se stingă, dar domnii trecuţi de floarea vârstei nu se predau şi încă speră că pot îmbrobodi la nesfârşit câte-o duduie care le-ar putea fi chiar fiică. Criza vârstei îi loveşte acut, iar simptomele acesteia îşi fac simţită prezenţa strident: sacoul este înlocuit cu geaca de piele, în locul maşinii cu cinci locuri, de familie, este parcată o motocicletă zglobie, cercelul din ureche sclipeşte obraznic în lumina reflectoarelor din club, iar la braţ, ca accesoriu, o fotomodelă/actriţă/orice, vedetă să fie.
Gabriel Cotabiţă întăreşte rândurile „flăcăilor“ afectaţi de fixaţia pentru tinere bălaie, cu care nu ezită să se afişeze ori de câte ori are ocazia. Din cauza atâtor perindări cu diverse partenere, fiica acestuia, trecută deacum de vârsta adolescenţei, a ajuns să fie confundată cu o proaspătă cucerire.
Marian Ionescu, liderul trupei Direcţia 5, se lasă încă scuturat de accesele de crai tomnatec, îndrăgostit permanent. Între două concerte şi câte-o trântă de pe motocicletă, îşi găseşte timp să alimenteze bursa zvonurilor despre CV-ul său amoros, înţesat de apariţii graţioase, purtătoare de cromozomi XX.
Probabil că Dan Chişu e deja imun la întrebarea „Când te însori?“. N-a găsit femeia lângă care să-şi petreacă tot restul vieţii, însă îi face plăcere s-o caute şi s-o caute... Candidate au fost nenumărate!
Adrian Enache şi Mădălin Voicu au pus în cui promisiunile făcute odată la altar, soţiilor lor, pentru a efectua declaraţii de dragoste pe la alte case, în văzul lumii. Însă, acum, supremaţia „tinerilor tomnateci“ asupra suflării feminine este ameninţată de puştimea de bani gata, a căror tinereţe, garnisită cu potenţa financiară, formează un cocktail irezistibil pentru duduile însetate de mediatizare şi shopping la Milano.