CAZURI REZOLVATE PRIN EVZ: Uşi puse prompt, ochelari achitaţi
- Adam Popescu
- 2 februarie 2009, 00:00
În multe cazuri prezentate în pagina de protecţie a consumatorului din „Evenimentul zilei“, se găsesc rapid soluţii la probleme care trenează de luni de zile.
„Au rezolvat în câteva ore“
Spre exemplu, doamna din Bucureşti care ne reclama, în articolul apărut în 14 ianuarie 2009, că, deşi plătise cinci uşi, i s-au montat doar patru, a avut surpriza să i se rezolve problema. „Umblasem printre uşile închise de Porta Doors şi nu reuşisem să pun un amărât de toc de uşă la locul lui, fiind plimbată de colo până colo. Eram supărată şi nu credeam că mai pot rezolva vreodată, sincer nici nu speram. V-am scris din dorinţa de a proteja alţi potenţiali consumatori“.
După apariţia articolului, femeia a avut surpriza ca problema, care trena de opt luni, să fie rezolvată rapid. „Reprezentanţii Porta Doors au sunat la câteva zile după articol şi au venit prompt, au rezolvat în câteva ore, fără ca eu să mai suport vreo cheltuială!“, ne-a povestit mulţumită femeia. „Mi-am primit banii înapoi de la Optinova“
Şi bucureşteanul care a avut dureri insuportabile de la ochelarii prescrişi greşit într-un centru Optinova a avut o surpriză plăcută după ce cazul lui a apărut în „Evenimentul zilei“. „La puţin timp de la apariţia articolului, am fost sunat de reprezentanţii Optinova şi mi-am primit banii înapoi.“ Tânărul plătise aproape 500 de lei pentru ochelarii făcuţi într-un centru Optinova din zona Unirii, însă din cauza lor a avut dureri groaznice de cap şi de ochi. După ce a verificat lentilele la un alt centru, a avut surpriza să constate că ochelarii aveau probleme grave, care-i puneau sănătatea în pericol.