Concesii de criză în presa americană

Concesii de criză în presa americană

Cotidianul american The New York Times a decis să vândă spaţiu publicitar pe prima pagină, ca o măsură extremă pentru obţinerea bugetului necesar pentru continuare activităţii, informează Reuters.

Criza globală a dus la o scădere a cererii pentru publicitate în presa scrisă. Însă acordarea de spaţiu pe prima pagină a unei publicaţii de renume este o ofertă de nerefuzat, astfel încât primul client, canalul de televiziune CBS, a apărut imediat.

Spaţiul alocat publicităţii are aproximativ şase centimetri lungime şi se întinde pe întreaga lăţime a primei pagini.

În trecut, amplasarea de reclamă pe prima pagină a fost subiectul unei ample dezbateri în rândul patronilor de publicaţii din Statele Unite. Cei mai mulţi spuneau atunci că prima pagină ar trebuie dedicată exclusiv ştirilor.

Totuşi, chiar şi cel mai citit ziar din Statele Unite, USA Today, vinde publicitate pe prima pagină.

O altă măsură pe care The Times a hotărât să o ia este vânzarea procentului de 17.5% din compania care deţine clubul american de baseball Boston Red Sox.

Ne puteți urmări și pe Google News