Autoturismele produse de uzinele Dacia de la Mioveni se situează pe locul al patrulea în preferinţele bulgarilor.
Cel mai căutat brand în Bulgaria la capitolul maşini noi a fost, în primele nouă luni ale anului, compania niponă Toyota, care a vândut 1.450 vehicule, urmată de Ford - 1.262 vehicule, Peugeot - 1.032 maşini, Dacia - 912 şi Citroen - 826 vehicule, anunţă Novinite. În total, în primele trei trimestre din 2010, în ţara vecină s-au vândut aproape 13.200 de autoturisme, cu 40% mai puţine faţă de aceeaşi perioadă din 2009, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile din Bulgaria.
Vânzări reduse la jumătate În primele nouă luni din 2010, Saab şi Lancia au vândut câte cinci autoturisme fiecare, Piaggio şi Cadillac câte două, iar Corvette şi Hummer nu au făcut nicio vânzare. De la începutul crizei în 2008, comerţul cu autoturisme a scăzut în Bulgaria cu aproximativ 50%. 2008 a fost anul cu cele mai mari vânzări de maşini noi din istoria ţării: dealerii auto au comercializat aproape 58.000 de autoturisme noi.