Avantajul de a fi străin la agenţia publicitară multiculturală
- Adam Popescu
- 19 august 2010, 10:57
Thomas Müller, şeful agenţiei PR kölnezeStrăinii, chiar şi cei aflaţi la a doua generaţie, aflaţi în căutarea unui loc de muncă, întâmpină adesea dificultăţi pe piaţa de muncă germană.
Aceasta pentru că numele lor sună altfel decât cele autohtone, pentru că nu au urmat cursurile şcolii la Berlin sau la München, de pildă, ci la Istambul sau Irkutsk. Cu totul alta este situaţia la agenţia publicitară "Die PR-Berater" din Köln. Thomas Müller, şeful agenţiei publicitare kölneze ne spune din ce ţări provin angajaţii săi: din Turcia, Grecia, Olanda, Portugalia, Japonia, Coreea, China, India, Ucraina, Uzbekistan şi Kazahstan. Desigur şi din Germania. Thomas Müller nu numai că nu ezită să ofere de lucru unui solicitant străin, ci e bucuros dacă acesta stăpâneşte două limbi şi are cunoştinţe solide despre două culturi diferite. Din cei 16 de angajaţi ai săi, 11 au rădăcini în alte culturi decât cea germană. Agenţia este specializată pe marketing şi comunicaţii, iar ideea de multiculturalitate stă la baza conceptului elaborat de Thomas Müller.
Citiţi mai multe pe Deutsche Welle.