În cea mai recentă reclamă la iPhone, s-a apelat la serviciile Moşului, care trage renii pe dreapta pentru a-i cere sfaturile asistentului personal virtual, Siri.
Apple apelează la Moş Crăciun ca să-şi vândă telefoanele. În cea mai recentă reclamă la iPhone 4S, distribuită la televiziunile de peste Ocean, Moşu` foloseşte Siri, asistentul virtual, pentru a găsi mai uşor adresele la care trebuie să distribuie cadouri, dar şi pentru informaţii legate de condiţiile meteo pentru a nu rămâne împotmolit cu renii.
La ultima întrebare, Siri îi răspunde lui Moş Crăciun că are nu mai puţin de 3,7 miliarde de case în care trebuie să ajungă. Analiştii cred că Siri ar putea ajuta Apple să vândă 30 de milioane de telefoane iPhone 4S până la sfârşitul anului viitor. Astfel, Siri a devenit motorul de promovare ale noilor telefoane de la Apple. Deocamdată, Siri se poate folosi doar pe 4S, însă tot mai mulţi hackeri au descoperit modalităţi de a instala asistentul personal virtual şi pe modelele de dinainte. <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/5qcmCUsw4EQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
CITIŢI ŞI:
- Siri şi Skyvi, ce ştiu fetele despre sarmale, Ceauşescu şi Florin Salam