Oficial: hibridul 918 Spyder, cel mai scump model Porsche, va costa 600.000 de euro

Oficial: hibridul 918 Spyder, cel mai scump model Porsche, va costa 600.000 de euro

Supermodelului hibrid Porsche 918 Spyder, urmașul eco al legendarului Carrera GT, va fi fabricat într-o serie limitată de 918 exemplare și, la 600.000 de euro, va deveni cel mai scump autoturism din istoria producătorului auto german.

Cel mai scump autoturism din istoria mărcii Porsche, supermodelul hibrid 918 Spyder, va costa chiar mai mult decât estimaseră, anul trecut, specialiștii, atunci când producătorul german a anunțat că va oferi o versiune de serie a conceptului prezentat la Salonul auto de la Gemeva 2010.

Potrivit ”autoweek.com”, care citează un comunicat Porsche, superhibridul 918 Spyder va avea un preț rotund, de 600.000 de euro, cu 100.000 de euro peste prognoza, iată optimistă, a analiștilor pieței auto.

Porsche va fabrica numai 918 unități din bolidul considerat urmașul eco al celebrului (și mult mai ieftinului) Carerra GT, care a fost comercializat la vremea sa cu 385.000 de euro.

Primul hibrid Porsche 918 Spyder va ieși de pe linia de producție pe 18 septembrie 2013. Livrările către clienți vor debuta șase săptămâni mai târziu, anunță ediția online a revistei ”Autocar”.

Dacă ar fi să dăm crezare unor informații oferite anterior de Porsche, întregul lot de superbolizi va fi epuizat fără probleme, în ciuda prețului ridicat, dovadă cei peste 2.000 de potențiali clienți care și-au manifestat interesul pentru o achiziție.

918 Spyder este echipat cu un motor V8 pe benzină – care produce 500 de cai-putere – şi cu două motoare electrice suplimentare.

În total, supermodelul german dispune de 718 cai-putere, este capabil să accelereze de la zero la 100 km/h în 3,2 secunde, poate parcurge 25 de kilometri în modul 100% electric și, absolut incredibil, emite în atmosferă, potrivit datelor oficiale, doar 70 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.

Spre comparație, celebrul model hibrid Toyota Prius, care dispune de un sistem de propulsie cu motor pe benzină de 1.8 litri și un maxim de 136 de cai-putere, emite 92 de grame CO2 pe kilometru.

Ne puteți urmări și pe Google News