Ce trebuie să știi despre întârzierile de zbor

Ce trebuie să știi despre întârzierile de zbor

Dacă ne aflăm într-un caz mai urât iar zborul nostru se anulează, avem dreptul la pe lângă despăgubiri și rambursarea biletului sau redirecționare și revenire la locul de plecare

Dacă ești pe fugă, nu neapărat cu muncă cât și cu o anumită vacanță îți vei da seama că este extrem de deranjat atât pentru tine cât și pentru altcineva ce zboară pe aceiași linie aeriană când zborul în fapt este întârziat, amânat sau chiar anulat. Pentru aceste lucruri trebuie luat în considerare faptul următor: Care sunt drepturile tale ca pasager european dacă ți-a întarziat, amânat sau anulat zborul.

Suntem în aproape 2019, tocmai de accea ne aflăm în epoca vitezei, nefiind nimic inventat deoarece acum ne mișcăm cu aproape 15% mai repede ca acum 100 de ani. Ne mișcăm mereu repede, mereu trebuie să avem grijă să nu întârziem la muncă, să nu ne întârzie copilul la școală, să nu ratăm o ședință foarte importantă sau în cazul de față, ne grăbim să nu ratăm un zbor. Dar toată graba noastră este în zadar dacă acest zbor întârzie sau este anulat. Ce putem face noi în acest caz și ce compensatie pentru anulare avion putem primi?

Să luăm un caz oarecum "fericit" și să spunem că zborul dvs. are o întârziere de trei ore. Ce este de făcut în cazul acesta? Ei bine, dacă zborul are o întârziere de 3 sau peste 3 ore, aveți dreptul despăgubiri financiare, în funcție de distanța ce trebuie parcursă, de la 250 la 600 de euro. Pentru a lua acesti bani puteti depune o cerere de intarziere de zbor pe pagina companii aeriene sau puteti apela la o companie precum airclaim. Aceasta companie se dedica cu compensatiile de zboruri intarziate cat si anulate. Daca ati avut un zbor intarziat sau anulat in ultima perioada puteti vizita pagina web: airclaim.com iar acestia se vor pune in contact cu dumneavaoasta pentru mai multe informatii.

Dacă ne aflăm într-un caz mai urât iar zborul nostru se anulează, avem dreptul la pe lângă despăgubirile amintite mai sus și rambursarea biletului sau redirecționare și revenire la locul de plecare, toate acestea pe lângă asistență.

Să sperăm că nu veți avea parte de asemenea incidente, dar în cazul nefericit în care aveți mai puțin noroc, trebuie să știți să vă apărați drepturile și să luptați pentru acestea deoarece dacă la o întârziere nu se supără nimeni, poate fi nu la lungă distanță și a doua.

 

Ne puteți urmări și pe Google News