Editura Evenimentul si Capital

Vom circula cu trenul pe sub munte cu 160 de km/h. GALERIE FOTO

Autor: | | 3 Comentarii | 1962 Vizualizari


Vezi galeria foto:

Cu o lungime de un kilometru, acesta este cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit cu susţinere financiară europeană prin care va circula trenul

Tunelul Daneş, în lungime de 969 metri, este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighişoara şi Aţel cu trenul. Este realizat printr-o tehnologie modernă implementată în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție:

● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara ● tunel natural (862 m) ● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș

Stadiul execuţiei lucrărilor – 80%

Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneş, ceea ce înseamnă că între Sighişoara şi Aţel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulaţie pe o distanţă mai mare.

Este cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit cu susţinere financiară europeană, au spus reprezentanţii operatorului reţelei de infrastructură feroviară.

Pagina 1 din 1



Alte articole din categoria: Economie

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate