Amor interzis, episodul II: dragostea în suspans dintre o profesoară de mate şi un licean şmecher

Amor interzis, episodul II: dragostea în suspans dintre o profesoară de mate şi un licean şmecher

IUBIRI PE FURIŞ. O tânără profesoară de la un liceu bucureştean face dezvăluiri despre tulburătoarea poveste de dragoste pe care a trăit-o alături de un elev de-al ei din clasa a XII-a.

Ea, tânără, 23 de ani, blondă, cu pielea albă ca spuma laptelui, trasă prin inel. El, elev în clasa a XII-a, vânjos şi bine făcut, brunet, cu ochi negri ca tăciunele, golănaş şi diferit de băieţii de aceeaşi vârstă cu capul în nori. Ea, profesoară debutantă, căreia-i tremura mâna pe manual şi pe cretă când scria la tablă. Băiatul avea experienţă la femei triplă faţă de ea, deşi nici profesoara nu era genul care să pozeze în fecioară neprihănită.

S-au văzut şi li s-au aprins instantaneu călcâiele unul după celălalt. Ea s-a ţinut tare un timp, dar el nu i-a lăsat nicio portiţă de scăpare: modul lui de abordare tupeist, fără a fi jignitor, a făcut-o să se topească de parcă era o elevă de generală la prima întâlnire la colţ de şcoală. Colegii băiatului şuşoteau şi chicoteau, dar n-au scăpat un cuvânt, erau oarecum invidioşi în sinea lor pe cât de bine le stătea împreună.

Printre ocheade şi creioane scăpate din greşeală

Ne puteți urmări și pe Google News

Nu toate poveştile de dragoste dintre profesori şi elevi sunt trăite în lumina bliţurilor fotoreporterilor, pe paginile tabloidelor şi în bălăcăreala studiorilor de televiziune. Multe bat în tăcere cele mai lacrimogene scenarii de telenovele şi se consumă, în suspans, printre ocheade dulci pe sub filele cărţilor şi dezgoliri cu privirea, creioane aruncate întâmplător pe sub bănci şi meditaţii particulare pe furiş în aş ternuturi.

Povestea dintre "profa" tânără şi drăguţă şi elevul matur, care iese din rândul celor obişnuiţi, se consuma în urmă cu doi ani, la un liceu fără fiţe din Capitală. Ziua erau elev şi profesor, noaptea amanţi înfocaţi.

Astăzi, dragostea lor s-a rupt, dar niciun moment nu a fost un capriciu de adolescenţi într-o criză hormonală.

Profesoara de matematică, care a vrut să-şi păstreze anonimatul şi căreia o să-i spunem Claudia, povesteşte în exclusivitate pentru "Evenimentul Zilei", cum s-au derulat cele mai intense luni din viaţa ei. Băiatului nu-i stătea gândul la polinoame şi matrice

Abia terminase facultatea şi fusese repartizată ca suplinitoare la un colegiu cu profil tehnic de cartier. Din cauza aceasta, era uşor dezamăgită crezând că o să dea peste cei mai slabi şi mai impertinenţi elevi.

Din rândul lor, s-a desprins detaşat băiatul "vagabonţel", cu tupeu, şi pe deasupra frumuşel. Ea le preda polinoame, funcţii şi matrice, el o fila îndelung din ultima bancă. O fixa cu privirea, până o făcea să roşească şi să bage nasul în carte de ruşine.

"Nu mai ştiam de mine. Eu, care nu mă pierd aşa uşor şi nu mă aprind oricum şi după oricine, tremuram şi mă treceau toate transpiraţiile. Mă simţeam stingherită, jenată de teamă să nu mă citească ceilalţi elevi, dar, în acelaşi timp, îmi plăcea că era atât de periculos", îşi aduce aminte Claudia.

Şi atracţia dintre ei era la fel de mare ca adrenalina. "Era exact stilul meu. La 19 ani, era bărbat adevărat. Era uşor arogant şi avea o încredere teribilă în el", îşi aduce aminte Claudia vechile vremuri.

"Mi-a scris 07 şi doar am completat numărul de telefon"

Era populară şi clasa o plăcea. A început să facă schimb de adrese de email şi ID-uri de mess cu elevii, ca să ţină legătura despre teme şi referate. Cu el însă, conversaţiile profesionale au alunecat rapid în sfera amoroasă, prelungindu-se tot mai mult după miezul nopţii.

"Noi nu mai vorbeam ca de la elev la profesor. La început, nimicuri dulci şi nevinovate, după care flirt în toată regula şi destăinuiri despre palmaresul sexual al fiecăruia şi nu numai", recunoaşte deschis.

Iar perioada de tachinare virtuală nu a durat mult, pentru că el a fost direct. "Fără complimente linguşitoare, fără texte goale de puştan. Nu mi-a scris decât 07 şi eu, parcă prostită, i-am completat numărul de telefon", dezvăluie profesoara.

Întâi au fost conversaţiile siropoase la telefon, care le încingeau căştile, după care au urmat primele întâlniri pe furiş în cafenele dosite, în separeuri şi, în final, în garsoniera lui.

"El era mai mic, dar domina totul"

"La film intram când se stingea lumina şi plecam înainte să se termine, în cafenele intram şi pe rând, ne furişam pe aleile parcurilor ca doi îndrăgostiţi care fugeau de părinţi. Era palpitant, dar parcă uitai de pericole, mai ales că eu aşa sunt, îmi place să fac totul la limită. El locuia singur în Bucureşti şi garsoniera lui ne devenise, într-un final, loc al întâlnirilor", îşi aminteşte Claudia.

Părinţii lui locuiau în altă localitate şi au ţinut totul departe de ochii lor. Băiatul era un "macho" de liceu, i se topiseră în braţe zeci de fete, majoritatea mai mari decât el cu câţiva ani. Şi ea schimbase destui bărbaţi. O singură relaţie mai lungă avusese, dar prietenul tocmai o părăsise şi o aruncase în pragul depresiei. De aceea, era şi mai vulnerabilă.

"Deşi era mai mic, niciodată nu am simţit că domin eu în relaţia asta. El stabilea totul, întâlnirile, iar eu acceptam ca fermecată. Iar el părea neînfricat. Nici la şcoală nu părea să-i pese de colegi, ba chiar le povestise şi celorlalţi că îl atrag", recunoaşte profesoara.

Relaţia a continuat în vacanţă, fără acelaşi farmec

Relaţia lor s-a înfiripat pe final de an şcolar şi a continuat "legal" aproape două luni, în vacanţa de vară.

"Atunci nu mai era niciun risc, nu mai eram profesoara lui. Am fost o săptămână la mare, ieşeam în oraş ca doi prieteni, la cafea, în cluburi. Au fost zile trăite la extrem, cum nici prietenul meu cel mai longeviv nu îmi mai oferise", recunoaşte acum Claudia.

Chimia funcţiona perfect între ei, dar, până la urmă, s-au despărţit. Faptul că nu mai era profesoara lui şi nu mai avea farmec nu a fost motivul principal. "Ne-am despărţit din altă cauză. Mie nu-mi plăcea deloc gaşca lui de prieteni. Iar anul următor am găsit post la altă şcoală şi parcă s-a dus farmecul puţin câte puţin", mărturiseşte Claudia.

"Nu mai ştiam de mine, eu care nu mă pierd uşor. Mi-era jenă să nu-şi dea seama elevii, dar îmi plăcea şi pericolul." CLAUDIA, profesoară de matematică

DE LA PSIHOLOG

Profesoara vrea adrenalină, elevul - publicitate

Psihologii spun că astfel de relaţii au interese ascunse.

"Elevul se valorizează prin relaţia cu un adult, iar adultul îşi împlineşte nevoia de senzaţii tari. Dacă plăcerea relaţiei s-a cam stins când ea nu a mai fost profesoara lui, atunci e vorba de adrenalina dată de situaţia interzisă", spune psihologul Lena Rusti, de la Cabinetul Mentarex Consult, din Bucureşti.

Pentru căutătorii de senzaţii tari, relaţiile interzise pot deveni foarte ispititoare, dacă nu există constrângeri morale, iar partenerii sunt liberi. Chiar dacă au o relaţie profesională la şcoală, un minor este mai uşor de manipulat, indiferent de cât este de "călit".

"Relaţia nu este una egală. Minorul este mai puţin pregătit să facă faţă dezamăgirilor. Şi asta chiar dacă are experienţă sau dacă este mai matur", adaugă psihologul. Citiţi şi:

  • Detalii picante despre "violul" de la Jean Monnet şi petrecerea de la Predeal
  • Elevii de la Jean Monnet, alături de profesorul acuzat de viol
  • Idila elev-profesor. De la Veronica Micle la Oana de la "Monnet"
  • "VIOLUL" de la Jean Monnet: "Proful mi-a făcut şi mie avansuri"