Tăriceanu îl critică pe Cioloş pentru că a refuzat invitaţia Biroului Permanent al Senatului privind participarea la Consiliul European

Autor: | | 0 Comentarii | 173 Vizualizari

Premierul Dacian Cioloş a comunicat membrilor Biroului permanent al Senatului că nu consideră necesară prezenţa sa la o discuţie pe tema participării la Consiliul European din 7 martie pe motiv că această reuniune a fost informală, iar evenimentul este "caduc", a declarat, marţi, preşedintele forului legislativ, Călin Popescu-Tăriceanu.

El a precizat că la şedinţa Biroului permanent a fost o discuţie pe această temă, fiind exprimate "diverse opinii", iar subiectul va fi reluat săptămâna viitoare.

Refuzul lui Cioloş

"Singurul subiect politic mai important care a făcut obiectul discuţiilor, la finalul şedinţei, a fost răspunsul furnizat de prim-ministrul Dacian Cioloş la solicitarea noastră de a avea o întâlnire informală cu membrii Biroului permanent astăzi, 29 martie. Domnia sa ne-a trimis un răspuns prin care, practic, ne comunică că nu consideră necesară prezenţa domniei sale la o astfel de discuţie, deoarece Consiliul European la care a participat în 7 martie a fost un consiliu informal, la care nu s-au luat decizii. Mai mult decât atât, consideră că reuniunea din 7 martie nu mai are nevoie de o discuţie pentru că este, folosesc exprimarea din scrisoare, un eveniment caduc. Au avut loc discuţii între membrii Biroului şi, împreună cu liderii grupurilor parlamentare, au fost exprimate diverse opinii", a spus Tăriceanu, citat de Agerpres. „Vom relua discuţia săptămâna viitoare”

Potrivit lui Tăriceanu, senatorul PNL Alexandru Pereş a considerat că ar fi potrivit ca premierul să fie invitat în plen şi nu în Biroul permanent, dar nu este necesară această discuţie. "Ceilalţi colegi au optat fie pentru menţinerea acestei invitaţii în cadrul Biroului permanent, o discuţie informală sau sigur, în final, să-i solicităm prezenţa la o dezbatere în plenul Senatului. A rămas ca fiecare din liderii grupurilor parlamentare să se consulte cu propriile partide pentru a avea un punct de vedere consolidat şi această situaţie ne-a obligat să reluăm discuţia săptămâna viitoare", a adăugat Tăriceanu.

Invocarea Constituţiei

Pagina 1 din 2

Alte articole din categoria: Politica