O altfel de campanie de promovare a României

O altfel de campanie de promovare a României

În contextul incapacității autorităților de a sustine si promova eficient turismul autohton, campania Picture Romania vine cu o alternativă creativă și deloc costisitoare de creștere a potențialului turistic al țării.

Dacă în 2013 Romania ocupa una dintre ultimele poziții în clasamentul Uniunii Europene referitor la numărul de turiști străini care ne-au vizitat țara, de patru ori sub performanța Bulgariei și a Ungariei, în 2014 campania Picture Romania își propune să schimbe această realitate.

Pornind de la o aplicație deja existentă, utilizatorii de smart phone-uri și Internet au ocazia să facă singuri cunoscută România în străinătate și să arate lumii întregi țara lor, exact așa cum și-ar dori ei să fie vazută. Ceea ce transformă această aplicație într-un mijloc foarte eficient de promovare a țării este mecanismul său de funcționare.

Prin intermediul Rando fiecare fotografie trimisă va ajunge instantaneu și în mod complet aleatoriu la un alt utilizator, dintr-o altă țară. Fotografiile vor fi însoțite de un îndemn transmis sub forma unei pagini de Internet, #cometoromania.net, unde cei care primesc mesajul pot găsi mai multe informații despre România și chiar achiziționa pachete turistice la noi în țară. Aplicația Rando poate fi descarcată gratuit din Appstore și instalată pe orice telefon mobil dotat cu sistem de operare Android.

Ne puteți urmări și pe Google News

Drept scop secundar, campania Picture Romania și-a propus mediatizarea unuia dintre cele mai frumoase și puțin cunoscute obiective turistice de la noi din țară: semeringul bănățean.