NASA a descoperit 715 planete noi

NASA_01

Telescopul spațial Kepler a identificat un număr de 715 de planete noi, situate în 305 sisteme planetare, dublând astfel numărul planetelor cunoscute, potrivit Washigton Post.

Anunțul a fost făcut ieri de cercetătorul NASA Jack Lissauer, în cadrul unei conferințe de presă, mai multe detalii despre acest subiect urmând a fi publicate în numărul din martie al Jurnalului Astrofizic. Aceste planete se află în sisteme planetare complexe și, majoritatea, sunt mai mici, ca dimensiune, decât planeta Neptun. Patru dintre acestea sunt aproximativ de două ori mai mari decât Terra și orbitele lor se află în așa numitele zone locuibile, comparativ cu sorii din sistemele lor, ceea ce ar permite existența apei în stare lichidă.  În conferința de presă, cercetătorii NASA au mai precizat că există, cu siguranță, mai multe planete ce ar putea susține forme de viață. Aceștia au mai precizat că planetele mici, pe orbite restrânse, sunt cel mai ușor de detectat de către telescopul Kepler. Informațiile prezentate de cercetătorii NASA se bazează pe studiul datelor colectate de telescopul Kepler în ultimii doi ani.

Tag-uri:

Alte articole din categoria: Clubul de ştiinţă

evz.ro
infoactual.ro