Editura Evenimentul si Capital

Gâdea-afiliat la CNN, victimă a unui atac de panică. După ce i-a batjocorit pe ziariștii care au preluat ”Diletantul”, CEO Antena3 descoperă un text "cutremurător" în Jurnalul Național. ZIARUL lui Voiculescu, o "trompetă băsistă"? | PAMFLET

Articol publicat luni, 14 martie, în Jurnalul Național
Autor: | | 10 Comentarii | 4165 Vizualizari

După ce a fost șocat și îngrozit, CEO Antena 3, Mihai Gâdea, era să cadă pradă unui puternic atac de panică atunci când a deschis ziarul Evenimentul Zilei și a citit articolul "denigrator" la adresa președintelui Klaus Iohannis, preluat din săptămânalul german Der Spiegel. Gâdea s-a luptat toată seara cu "trompetele băsiste" care au preluat în România articolul din Der Spiegel care critică prestaţia lui Klaus Iohannis. După ce a combătut toată emisiunea, Gâdea a concluzionat irevocabil că Băsescu e în spatele "manevrei". N-a explicat însă cum a devenit şi Jurnalul Naţional o "trompetă băsistă".

Gâdea s-a chinuit toată seara să demonstreze că "trompetele băsiste" au preluat articolul din Der Spiegel, fără să ştie că până şi ziarul patronului său, infractorul Dan Voiculescu, a tradus şi prezentat acel text... de două ori.

În murmurul de aprobare exprimat de invitații din platou, Gâdea a relatat, cu pupile mărite și gesturi dirijorale, impresia puternică pe care i-a produs-o numele autorului respectivului articol. Mircea Marian.

”Cine e Mircea Marian? (...) Ăla care minte nonstop în ce mă privește. M-a pus inclusiv în titlu. Când scrie Mircea Marian trebuie verificat”, a perorat Gâdea în studioul Antenei3 aflat (încă) în clădirea Statului român.

Directorul Antena3 – aceeași persoană care, în urmă cu TREI săptămâni se isteriza în direct că Antena 3 a fost somată de ANAF să părăsească sediul din șoseaua București-Ploiești în termen de CINCI zile -  consideră că, pentru a descâlci adevărul din spatele articolului Der Dilettant din Der Spiegel, este esențial să afle răspunsul la întrebarea ”De ce au ăștia botul îmblănit?” (jurnaliștii EVZ Mircea Marian și Silviu Sergiu).

Telespectatorii mai tineri probabil au zâmbit, dar cei care au trăit ororile comunismului probabil au tresărit la auzul unei asemenea întrebări cu parfum din epoca de aur emisă de ”regaliștii înfocați” din ograda turnătorului de la Rahova, Dan Voiculescu.

Gâdea, afiliat la CNN, este convins că articolul din Evz, preluat după ”Der Dilettant” din Der Spiegel și care susține negru pe alb că mandatul lui Iohannis este un dezastru, este dictat de ”propaganda lui Băsescu și a Udrei”.

În numele adevărului, Gâdea-afiliat la CNN face, în direct, o mutare fabuloasă care ia pe toată lumea prin surprindere: pătrunde pe siteul Der Spiegel pentru că ”peste tot în lumea asta sunt oameni și oameni”.

Acolo descoperă un nume: ”Keno Verseck, care îl linșează pe Iohannis în principal pentru că i-a retras decorația Steaua României lui Laszlo Tokes. Cine o fi, domne, autorul ăsta că mie parcă îmi spunea ceva Keno ăsta”.

Loading...
Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: Fapt divers

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate