MasterCard, în top 10 al celor mai puternice companii din lume

MasterCard, în top 10 al celor mai puternice companii din lume

MasterCard se află pe locul 8 în topul global FutureBrand Index 2015, clasamentul care analizează percepția publică asupra celor mai puternice 100 de companii din lume și este singura companie din Top 10 care activează în sectorul financiar.

MasterCard a urcat 8 poziții față de clasamentul din 2014, fiind, de altfel, și singura companie financiară din America de Nord care și-a îmbunătățit poziția comparativ cu anul trecut.

“Clasarea pe locul 8 în FutureBrand Index 2015 reafirmă poziția de lider a MasterCard în materie de inovație, tehnologie și securitate, și ne bucurăm să vedem că și publicul percepe astfel inițiativele și produsele companiei. Angajamentul nostru este de a oferi consumatorilor cea mai rapidă, sigură și ușoară experiență de plată, iar acest lucru s-a reflectat pe deplin în sondajul FutureBrand, MasterCard obținând cel mai ridicat punctaj la capitolul încredere”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, România, MasterCard.

MasterCard a obținut valori peste media sectorului financiar la toate cele 18 categorii analizate, înregistrând cele mai bune punctaje la indicatorii “încredere în brand”,  “plăcere în interacțiunea cu brandul”, “scop”, „personalitate” și “indispensabilitate”. Mai mult, compania și-a îmbunătățit percepția la nivelul a 17 dintre cele 18 caracteristici analizate și a primit titulatura de “Future Brand”, ceea ce reprezintă calitatea unui brand de a fi puternic pe termen lung, nu doar în prezent, precum și orientarea sa către îmbunătățirea calității vieții oamenilor și având o puternică viziune pentru viitor.

Ne puteți urmări și pe Google News

Indexul FutureBrand este un clasament anual realizat de compania de consultanță FutureBrand, care analizează percepția publică asupra celor mai puternice 100 branduri din lume din punct de vedere al valorii capitalizării de piață, conform clasamentului PwC Global Top 100 Companies by Market Capitalisation. Future Brand Index realizează o reclasificare a celor 100 de companii după calitatea imaginii brandului în funcție de 18 caracteristici precum încredere, autenticitate, personalitate, inovație, și altele.