Editura Evenimentul si Capital

Leonardo DiCaprio, lovit dur înainte de Oscar: „L-aș exclude”

După 25 de ani de carieră, Leonardo DiCaprio are mari șanse să primească statueta
Autor: | | 5 Comentarii | 4117 Vizualizari

DiCaprio pare favorit la titlul de cel mai bun actor în rol principal, dar un membru al Academiei Americane de Film îl face praf. Ce televiziuni vor transmite Gala

Lovitură dură pentru Leonardo DiCaprio cu doar câteva zile înaintea celei de-a 88-a gale de decernare a premiilor Oscar. Un membru al Academiei Americane de Film face praf filmul regizorului Alejandro Inarritu, „The Revenant”, și spune despre actorul ce a primit până acum nu mai puțin de cinci nominalizări la prețioasa statuetă că este... plictisitor.

Nu mai e mult până când cele mai importante figuri ale cinematografiei internaţionale se vor alinia, pe 28 februarie, pe covorul roşu din faţa Dolby Theatre, iar Hollywood Reporter a publicat, ca în fiecare an, o analiza onestă a unui membru al Academiei Americane de Film, care nu este asociat cu nicio nominalizare din acest an.


FOTO: „Marțianul” lui Ridley Scott are șapte nominalizări la premiile „Oscar”



„E un spectacol ridicol”

Votul din acest an pare să fi fost o imagine în oglindă a ceea ce s-a spus până acum despre „The Revenant”. Filmul lui Alejandro Inarritu, cu Leonardo DiCaprio în rolul principal, pare favorit în cursa pentru premiile Oscar, cu 12 nominalizări.

Se pare însă că membrul Academiei nu pare să fi fost mișcat de lungmetraj. „Îmi displace mult „The Revenant”. Este un film cu multă alergătură, adică Leonardo DiCaprio cade și se ridică și cui îi pasă? Mie, nu”.

Membrul Academiei nu l-a văzut nici pe DiCaprio câștigătoar al statuetei. „Dacă aș fi acolo, l-aș exclude pe Leonardo imediat, deoarece este un spectacol ridicol”, susține el. „Au pornit această campanie de marketing, bazată pe cât de greu a fost rolul său din film. M-am saturat să tot aud despre asta... Pentru acest rol a fost plătit”, a mai spus el.

Cea de-a 88-a gală de decernare a premiilor Oscar va fi prezentată de actorul de comedie Chris Rock. După „The Revenant”, în cursa pentru marele premiu urmează „Mad Max: Fury Road”, al lui George Miller, pe locul doi, cu 10 nominalizări, urmat de „Marțianul” de Ridley Scott, cu șapte nominalizări.

Casele de pariuri

Pe ultima sută de metri, filmul lui Inarritu „The Revenant: Legenda lui Hugh Glass” a ajuns favoritul la Oscaruri, iar o casa de pariuri online oferă o cotă de 1.45. În ceea ce-l privește pe Leonardo DiCaprio, lucrurile stau cât se poate de bine. Unibet (cotă 1.02), NetBet (cotă 1.01 și Betfair (cotă 1.01).

Nu toți criticii de film par să creadă în șansa lui Leonardo DiCaprio. „De ce sunt predictibili caștigătorii? Dintre cei care votează, 77% sunt bărbați, iar media de vârstă e de 62 de ani. De asta eu merg anul acesta pe «SpotLight» (cel mai bun film, cel mai bun scenariu) și pe Sylvester Stallone pentru rol secundar («Creed») și Michael Fassbender (Steve Jobs) pentru rol principal”, spune Cristina Bazavan.

Contract pentru opt ore pe tocuri

Criticul de film Cristina Bazavan a vorbit, pentru EVZ, despre câteva aspecte mai puțin cunoscute legate de premiile Oscar. „Deși e una din cele mai râvnite ceremonii, iar accesul se face doar pe bază de invitație, o parte dintre invitați sunt… figuranți plătiți. E vorba de cei care trebuie să asigure continuitatea vizuală în sală, ca să nu apară locuri goale pe parcursul ceremoniei când actorii se mai plictisesc și ies într-un lobby, unde au acces la mâncare și alcool. Figuranții semnează contract de prestări servicii cu clauze de confidențialitate, iar femeile au o clauză în plus: semnează că pot sta opt ore pe tocuri. Ordinea intrărilor pe covorul roșu e negociată cu o săptămână înainte între producătorii segmentului «red Carpet» și publiciștii vedetelor. Dacă vedeta e printre cei nominalizați sau anunță premiile, intră pe covorul roșu cât mai târziu, foarte aproape de debutul show-ului. Sunt și excepții: dacă are ceva de promovat (un nou film, un sponsor care e și sponsorul show-ului) și trebuie să petreacă mai mult timp la interviurile de pe covorul roșu, atunci intră pe covor mai devreme. Costurile de promovare pentru a fi în atenția celor care votează sunt, per film, între 2 și 10 milioane de dolari. Jumătate din acești bani merg în publicațiile de specialitate. De exemplu, în perioada Oscarurilor, o pagină în «The Hollywood reporter» costă 72.000 de dolari, iar companiile care candidează pentru cel mai bun film își cumpără, tradițional, câte o pagină în perioada în care membrii Academiei votează”.

Gala Premiilor Oscar la televizor

Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: Divertisment

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate