IRONIE. Rromii din clanul Cârpaci, primii timișoreni care ”s-au dat” prin subpasajul Michelangelo I GALERIE FOTO

IRONIE. Rromii din clanul Cârpaci, primii timișoreni care ”s-au dat” prin subpasajul Michelangelo I GALERIE FOTO

Inaugurat cu mare pompă vineri seara, subpasajul rutier Michelangelo din Timișoara s-a dovedit de mare folos pentru rromii din clanul Cârpaci. Prima mașină care a trecut prin pasaj după inaugurarea oficială a fost un bolid de lux, alb, care ducea spre petrecere mirii unei nunți de rromi.

Din dreapta BMW-ului X6, mireasa i-a transmis un rând de bezele primarului Nicolae Robu, în semn de mulțumire că, de ziua lui, a deschis circulația în subpasajul rutier Michelangelo, moment amânat deja de 10 ori.

Nicolae Robu a împlinit, joi, 60 de ani și mărturisea că muncitorii  de pe șantier l-au sunat la ora 11,33 să-l anunțe că subpasajul, care trebuia finalizat încă din toamna anului trecut, e în sfârșit gata. Inaugurarea a fost programată festiv la ora 19.00. Robu a comandat un cvartet de coarde, iar artiștii au cântat în pasaj, în timp ce pe unul din pereții interiori s-au proiectat citate despre lucruri bine făcute și, evident, imaginea ctitorului. Un al moment a fost acela al decernării diplomelor, din partea primarului către constructor și alte firme implicate în proiect. Apoi, Robu a tăiat o panglică tricoloră împreună cu viceprimarul Dan Diaconu, șeful direcției tehnice Culiță Chiș și un reprezentant al constructorului.

Toți cei prezenți și-au făcut selfie-uri și poze cu pasajul, iar în cele din urmă edilul s-a urcat la volanul Mercedesului Clasa E pe care l-a primit cadou de la compania de salubritate a Timișoarei și ”a dat o tură” prin pasaj. Imediat după edil a venit BMW-ul care ducea mirii din cel mai bogat clan de rromi din oraș, spre locul unde-și țineau paranghelia. Mirii Cârpaci au fost deosebit de fericiți că au putut în linie dreaptă la petrecere, fără să mai fie nevoiți să ocolească prin oraș.

Ne puteți urmări și pe Google News

Valoarea estimată a proiectului a fost 63 de milioane și s-a finalizat cu 48 de milioane de lei, cu un milion de lei mai puțin decât suma cu care constructorul a câștigat licitația, respectiv 49 de milioane de lei. ( Fotografii: Adrian Pîclișan)