Editura Evenimentul si Capital

EXCLUSIV EVZ. Dosarul "Stăpânul apei reci". În 2013, o televiziune aștepta de la Apa Nova o jumătate de milion de euro. Iohannis, obișnuit al restaurantului lui Semenescu

Ovidiu-Traian Semenescu
Autor: | | 10 Comentarii | 8993 Vizualizari

Relațiile financiare cu mass-media și consilierii locali din Capitală i-au permis lui Ovidiu-Traian Semenescu să-și ridice un imperiu de afaceri de milioane. Chiar președintele țării este un obișnuit al unui restaurant de lux amenajat din plăți primite de la Apa Nova, în schimbul creșterii prețului apei reci în București

Ovidiu-Traian Semenescu, cel care dirija interesele Apa Nova în București și omul care ar fi oferit șpagă inclusiv consilierilor locali pentru creșterea prețului apei reci, a fost, încă din 2013, un investitor de seamă în presă.

Reamintim că Semenescu a fost inițial reținut săptămâna trecută și apoi pus sub control judiciar, fiind cercetat de procurorii DNA pentru infracțiuni de corupție. Acesta intermedia plăți între compania franceză Veolia, care deține Nova, și politicieni. În același dosar mai sunt implica ț i Costin Berevoianu, fost consilier personal al lui Sorin Oprescu, și afaceristul Vlad Moisescu.

Finanțare la Money TV

Despre implicarea lui Semenescu în finanțarea presei se precizează inclusiv în materialele anchetatorilor.

„Prin intermediul Avatar este cumpărată «bunăvoința trusturilor de presă», scriu procurorii DNA în Ordonanța de punere sub urmărire penală a lui Semenescu.



Una din aceste investiții a fost cea de la postul Money. ro TV, televiziunea lansată în 2012, după o separare a echipei de producție și manageriale din Money Channel, post ce aparținea Realității Media. Aici, în 2013, Semenescu a promis că va investi aproape 500.000 de euro, bani veniți de la Apa Nova, pentru finanțarea canalului. „Nu știu nimic despre acest Semenescu. Nu îl cunosc. Nu știu decât că trebuia să vină cineva cu banii la Money Channel și apoi nu a mai venit”, ne-a declarat Alexandru Sassu, implicat în 2013 în acest proiect tv.

Declarațiile sale sunt însă neadevărate. Într-un interviu acordat Reporter Virtual, în urmă cu doi ani, Sassu preciza clar că postul fusese finanțat de Semenescu.

În acest interviu, jurnalistul Adrian Halpert comentează: „Eu știam că, până acum, în ultimele luni finanțarea a fost asigurată de omul de afaceri Ovidiu Semenescu, de la Apa Nova…".

Alexandru Sassu nu a negat, ci a confirmat aceste afirmații.„O parte din finanțare a fost asigurată de el. Postul a trecut prin două etape, întâi cu un acționar majoritar, apoi cu trei acționari și acum urmează să vedem cât va avea fiecare, nu știu dacă s-au finalizat discuțiile”, a adăugat Sassu în interviul din 2013.

„Freciu l-a adus”

Mihai Tatulici, omul înlocuit de Sassu la conducerea postului Money.ro TV, ne-a confirmat că Semenescu a fost implicat în proiect. „Nu știu de unde avea banii și nu-l cunosc mai bine. Am fost la o singură întâlnire cu acesta, la un restaurant. Nu-mi mai amintesc unde. Freciu (n.r. Sorin - managerul postului de televiziune) l-a adus”, ne-a declarat Tatulici.

Sorin Freciu nu a putut fi contactat până la închiderea ediției.

Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: Justiţie

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate