Editura Evenimentul si Capital

Investiție de 1, 5 milioane de euro pentru unul dintre cei mai activi operatori români de servicii de turism din mediul on-line

Autor: | | 0 Comentarii | 745 Vizualizari

Fly Go investeste 1,5 milioane Euro in 2015 si pregateste produse noi pentru 2016. Dupa lansarea „Zborurilor Combinate”, a ”GhidurilorTuristice”si a “City Break-urilor Dinamice”, in 2015, alte doua servicii destinate seniorilor si strainilior care calatoresc in Romania vor fi lansate in 2016.

Fly Go, unul dintre cei mai activi operatori romani de servicii de turism din mediul on-line, dar si primul din Romania care a pus la dispozitia clientilor sai varianta de zboruri combinate si serviciul Ghiduri Turistice, continua seria inovatiilor propuse pietei, de data aceasta prin adaugarea unei componente dinamice produsului City Break. Numai in 2015 compania a investit semnificativ in produse noi si in campanii de comunicare. Valoarea investitiei se ridica la 1,5 milioane de Euro.

 

Activam pe o piata puternic digitalizata si extrem de competitiva, in care utilizatorii sunt foarte informati si aleg serviciile personalizate si flexibile. Este evident ca o agentie de turism trebuie sa fie, in primul rand, acolo unde exista consumatorul, in on-line. E mai simplu si mai comod pentru client. Este un fapt care ne impune o investitie continua in zona digitala, in comunicare, in zona de resurse umane, dar si in cea de tehnologie.”, declara Stefano Iervolino Director General Fly Go.

 

“Investitiile anului 2015 au fost directionate spre obtinerea unei pozitionari avantajoase in on-line. Astfel ca efortul nostru a fost concentrat spre a adauga un plus de valoare clientului prin produsele oferite. Si am lansat produse noi, cum este City Break-ul cu o componenta dinamica. Am investit in talent management pentru a ne consolida o echipa de profesionisti puternica. Suntem cu un pas inaintea asteptarilor clientului si ne indreptam in directia atingerii obiectivului principal al anului 2016, acela de a fi o solutie la indemana pentru clientii nostri printr-o viziune creativa si prin produsele competitive oferite.”, a adaugat Stefano Iervolino.

 

Anul acesta, Fly Go a deschis o agentie noua in Pipera si a lansat varianta imbunatatita a serviciului “City Break”, cu o componenta dinamica. Concret, clientul isi poate configura singur structura de city-break dorita, pe site-ul www.fly-go.ro. Astfel ca isi poate alege durata ideala, tipul hotelului din gama variata de unitati de cazare, zborul dus-intors, dar si serviciile conexe. Clientul isi poate personaliza city break-ul in cel mai mic detaliu. Principalul avantaj al produsului nostru este ca, in momentul in care clientul initiaza o cautare pe site-ul Fly Go, rezultatul primit este unul optimizat: pretul returnat clientului este real si intreaga oferta este validata din punct de vedere al disponibilitatii zborului, cat si al hotelului. 

 

Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: Economie

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate