Editura Evenimentul si Capital

IMAGINEA, mai importantă decât UTILITATEA la achiziția de MAŞINI!

Autor: | | 0 Comentarii | 159 Vizualizari

În primul trimestru al acestui an cele mai mari creșteri ale pieței autoturismelor noi se remarcă în zona mașinilor din clasele Executive, Lux și SUV compact.

CUM ÎȘI ALEGE ROMÂNUL MAȘINA

Românii care mai cumpără vehicule noi par tot mai dornici de atenţie. Aceasta ar putea fi explicaţia simplistă a ritmului de creştere superior din zona autoturismelor de clasă E şi din cea a SUV-urilor cu dimensiuni reduse.

Dacă în cazul primelor vorbim despre maşini care au proporţii similare celor din segmentul D, dar sunt mai scumpe şi mai bine dotate, SUV-urile mici şi compacte nu sunt – în marea lor majoritate – decât variante înălţate ale unor autoturisme din segmentele B şi C ale pieţei. În acelaşi timp, majorarea cu aproape 39% a clasei maşinilor de lux (F) arată, fără doar şi poate, că statutul este un element extrem de important pentru clienţi.

CUM ÎȘI ALEGE ROMÂNUL MAȘINA

Pagina 1 din 1


Tag-uri: MASINI

Alte articole din categoria: Banii tai

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate