Gata cu cozile: Tehnologia reduce timpul petrecut la casele de marcat

Gata cu cozile: Tehnologia reduce timpul petrecut la casele de marcat

Utilizarea tehnologiei pentru ușurarea accesului clienților la produse și reducerea timpului petrecut la casele de marcat este tot mai conștientizată în rândul marilor retaileri din România.

Iar din punct de vedere, al investițiilor făcute în noile tehnologii, valoarea acestora crește constant, în același timp cu cererea lor pentru noile soluții IT, a declarat pentru EVZ Simona Decuseara, Sales & Marketing Manager Epson pentru România și Bulgaria.

“Am observat un interes crescut către achiziția de echipamente care să permită modalități de plată rapidă, către dispozitive și soluții mobile, din ce în ce mai ușoare, fiabile și care au o rată scăzută a defecțiunilor. Acesta sunt și motivele pentru care am lansat recent o nouă gamă de imprimante mobile pentru tipărirea de chitanțe, spre exemplu”, a afirmat Decuseara.

Pe de altă parte, românii sunt recunoscuți ca fiind “early adopters” atunci când vine vorba de tehnologie, chiar dacă sunt obișnuiți cu statul la cozi.

Ne puteți urmări și pe Google News

 În ultimii ani, piața de comerț online din România a înregistrat o evoluție semnificativă, influențată și de îmbunătățirea accesului la Internet în rândul populației, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.

“eMAG se dezvoltă într-o industrie pe care o estimăm la o valoare de aproximativ 1 miliard de euro. În ceea ce privește businessul eMAG, el se bazează pe comenzile realizate online, motiv pentru care investim constant în îmbunătațirea magazinului și optimizarea lui pentru accesul de pe diverse platforme. În acest sens avem aplicații dedicate pentru dispozitive mobile cu diverse sisteme de operare”, a afirmat Manea.

Compania s-a concentrat pe optimizarea modului de comandă pe aceste terminale tocmai pentru ca userii să beneficieze de o mai bună experiență în procesul de achiziție, să aibă toate opțiunile perfect funcționale și să fie foarte ușor de accesat. În acest moment, 40% din trafic este generat de pe dispozitive mobile, în timp ce comenzile de pe mobil au o pondere de 25%.