Editura Evenimentul si Capital

The Sun a bagat in doliu Casa Regala Britanica. Gafa monumentala a jurnalistilor englezi

Autor: | | 2 Comentarii | 1273 Vizualizari

DOLIU ÎN CASA REGALĂ! A MURIT - acesta este titlul care a ”paralizat”, astăzi, presa din toată lumea. O reunine a fost convocată de urgență la palat.

Publicația The Sun anunța cu scris mare  pe prima pagină a ediției online că Prințul Philip din Anglia a murit, iar la Palat s-a convocat o reuniune. De altfel, tabloidul menționa că totul s-a ținut secret, iar agitația a avut loc în spatele ușilor. Niciun reprezentant al Casei Regale nu a oferit o informație în acest sens în primă fază, iar sursele ” din interior” nu se opreau prin a divulga informații total neadevărate.

După această tavatură, până la urmă, oficialii de la Palatul Buckingham au precizat că nu există ”motive de alarmare” cu privire la sănătatea reginei Elizabeth a II-a sau a soţului său, prinţul Philip. După ce taboidul britanic The Sun a scris că Prințul Philip a murit, toată presa din lume a preluat informația. A fost însă o eroare, iar ulterior articolul a fost șters.

 ”Chiar dacă reuniuni cu întregul personal sunt convocate ocazional, modul în care s-a făcut acest lucru, în ultimul moment, este foarte neobişnuit şi sugerează că se va anunţa ceva major”, a adăugat ziarul citând surse neidentificate, în articolul ulterior șters, prin care anunța moartea prințului.

Pagina 1 din 1



Alte articole din categoria: Fapt divers

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate