EVZ 25 ani

Descoperire ASTRONOMICĂ. Încă o planetă în sistemului nostru solar

cine-a-spus-ca-universul-e-tacut-cum-se-aud-planetele-din-sistemul-nostru-solar-18447473

Astronomii lansează o nouă teorie cu privire la alcătuirea sistemului nostru solar. Calculele indică existenţa unei planete de dimensiuni mari (prin comparaţie cu Pământul) la marginea lui, conform unui material publicat de The Week citat de Agerpres.

Doi astronomi de la Carnegie Institution for Science din Washington, DC susţin într-un material publicat de revista Nature că o planetă nedescoperită încă ar putea să fie ascunsă la limita sistemului nostru solar, printre alte obiecte transneptuniene. Denumită 2012 VP113, se presupune că aceasta este doar unul dintre sutele de corpuri cereşti aflate în interiorul Norului lui Oort.Aceeaşi misterioasă planetă ar explica şi orbita prelungită a planetoidului Sedna, ce a fost descoperit în urmă cu 10 ani.”Dacă această misterioasă planetă nu ar exista undeva la limita sistemului nostru solar, atunci, conform arhitecturii cunoscute a sistemului nostru solar, Sedna şi 2012 VP113 nu ar fi trebuit să se afle acolo unde se află”, explică unul dintre cei doi astronomi, Megan Schwamb, de la Taiwan's Academia Sinica, într-un comentariu publicat în revista Nature. ”Acest lucru sugerează că Sedna şi 2012 VP113 reprezintă doar vârful aisbergului. Ele există într-o zonă a sistemului solar despre care credeam că este goală, a adăugat ea TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO:
  • ROMÂNIA LUI CRISTOIU. PSD are la europarlamentare și un candidat independent: Mircea Diaconu
  • Şpaga cerută de şefa ARR: un televizor fără telecomandă
  • Sexgate cu hărţuire la Prestaţii Sociale