Editura Evenimentul si Capital

De ce masajul de relaxare la birou nu mai este un moft, ci o necesitate

Autor: | | 0 Comentarii | 203 Vizualizari

Orele petrecute în birou peste programul normal de munca par deja o rutină a zilelor noastre, iar implicaţiile pentru sănătate ale acesteia se traduc prin dureri de cap, stres şi anxietate, insomnii, dureri de spate şi, în timp, în diminuarea concentrării şi a randamentului profesional.

 Şi pentru ca o oră petrecută într-un centru SPA rămâne doar un vis frumos pentru cei mai mulţi oameni care petrec la serviciu mai mul timp decât oriunde altundeva, a apărut conceptul „stress away”, foarte popular în SUA şi Canada sau, dacă vreţi, muntele care vine la Mohamed, în cazul acesta Mohamed fiind angajatul foarte obosit, stresat şi fără timp pentru relaxare, iar muntele – scaunul de masaj adus chiar la locul său de muncă.

Conceptul “stress away”, foarte apreciat la nivel mondial, prinde teren şi în România, tot mai multe companii înţelegând importanţa relaxării angajaţilor şi schimbarea pozitivă pe care o bifează aceasta în succesul companiei. Numai în Bucureşti, peste 10.000 de angajaţi beneficiază de şedinţe de masaj chiar la birou, a căror durată variază între 5 şi 30 de minute, perfect adaptabile nevoilor şi timpului beneficiarilor.

Măsurători realizate înainte şi după masaj au evidenţiat o reducere semnificativă a nivelului de stres al persoanei care a beneficiat de masajul relaxant la birou, mai cu seamă dacă este realizat între două şedinţe sau înainte de încheierea unui proiect important, atunci când stresul se află la cote maxime, situaţie care poate încetini simţitor randamentul profesional. Dacă anumite persoane funcţionează mai bine sub stres şi adrenalina le dă putere să încheie cu succes un demers profesional, în cazul altora stresul parcă şterge tot din memoria şi pregătirea lor.

20 de minute de relaxare: un bonus pentru angajat, un plus pentru companie

Am analizat numeroase studii atunci când am decis să importăm conceptul “stress away” şi să încercăm educarea angajaţilor şi a angajatorilor români în sensul înţelegerii şi conştientizării importanţei pe care o deţine în succesul unei afaceri starea de bine a angajaţilor. Am înţeles cât de eficientă pentru companie este stimularea financiară a angajaţilor, oricât de mică ar fi aceasta, bonusurile periodice reuşind să facă minuni pentru o afacere, mai ales dacă sunt acordate în perioadele aglomerate, atunci când angajaţii trebuie să rămână peste program şi să muncească mai mult. Bonusurile pot fi creşteri salariale, vacanţe, week-end-uri, vouchere la SPA-uri sau chiar şedinţe de masaj relaxant la locul de muncă. În străinătate este foarte bine primit acest concept şi mă bucur că şi la noi a început să prindă rădăcini. De multe ori am fost martor al zâmbetelor angajaţilor pe care iniţial i-am găsit stresaţi şi obosiţi, incapabili să-şi mai continue munca. După o intervenţie de doar 20 de minute a terapeuţilor din echipa noastră, situaţia s-a schimbat la 180 de grade”, declara co-managerul unei companii românești care oferă aceste servicii.

“Cunoaştem cu toţii expresia “a lua durerea cu mâna”! În cazul nostru, chiar luăm stresul cu mâna. Şi cu ajutorul scaunul special pentru masaj cu care ne deplasăm la sediul companiilor. Rezultatele sunt vizibile încă după prima şedinţă. Pe lângă faptul că angajaţii nu mai trebuie să se deplaseze la un salon specializat, pierzând astfel timp preţios pe drum, acum masajul poate fi făcut chiar la locul de muncă fără niciun fel de problemă. Nu se folosesc uleiuri, nimeni nu trebuie să renunţe la haine, iar relaxarea este garantată! După ce trec prin mâinile echipei noastre, angajaţii se pot întoarce fără probleme la birou, incomparabil mai relaxaţi, mai binedispusi şi cu chef de muncă”, completează un specialist în kinetoterapie.

Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: Sănătate

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate