Editura Evenimentul si Capital

CUVÂNTUL CITITORULUI. Fiecare român cu durerea lui

14-05/pagina_4-465x390
Autor: | | 0 Comentarii | 69 Vizualizari

Dragi cititori, această pagină vă este dedicată în fiecare sâmbătă.

Am vrea să cuprindă cât mai multe semnale de la dumneavoastră, de aceea vă rog să ne trimiteți texte scurte, despre lucruri de interes public, lucruri care vă frământă și cărora nu le-ați găsit rezolvare. Așteptăm scrisorile dvs. pe adresa: „Evenimentul zilei, bd. Dimitrie Pompeiu nr 6, sect. 2, București”. Cea mai interesantă epistolă -Scrisoarea săptămânii - va fi premiată cu un abonament pe trei luni la EVZ.

Vă rog să treceți și un număr de telefon, pentru a vă putea contacta ușor. Vă mulțumesc pentru că ne sunteți aproape! Să aveți o săptămână minunată!

Simona Ionescu

Scrisoarea săptămânii

Scrisoare deschisă către D.N.A și primarului General al Municipiului București - profesor doctor Sorin Oprescu

Asociaţia Profesională a Transportatorilor în Regim de Taxi si Închiriere, denumită în continuare A.P.T.T.I, înscrisă în registrul special de la Ministerul Justiţiei sub nr.18/02.04.2007, Cod de înregistrare Fiscală 21612398/23.04.2007, membră a Federatiei Operatorilor Români de Transport, cu sediul ales în Bulevardul Hristo Botev, nr. 10-12, sector 3, Bucureşti, reprezentată prin Lăzărescu Cristian în calitate de vicepreședinte,

Vă solicităm ca de urgență să luați act de ilegalitățile comise de funcționari din cadrul Primăriei Municipiului București, și să extindeți cercetările și în dosarele referitoare la autorizațiile taxi atribuite ilegal, respectiv cele ce fac obiectul dosarului 10910/13/11.11.2013, înregistrat la D.N.A, acesta fiind un model al faptelor de corupție comise de către Ion Dedu și subalternul sau Cristian Eremia, acesta pregătind actele și răspunsurile direcției.

Încă din momentul apariției legii speciale, transportul în regim de taxi s-a desfășurat într-un mod monopolist, neconcurențial și în detrimentul clienților, aceștia din urmă neputând beneficia de valorile reale ale unei economii de piață, principala cauză fiind chiar monopolul impus și deținut de Direcția Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației, prin directorul său executiv Ion Dedu.

Acesta, de-a lungul timpului, a făcut tot ce i-a stat în putință să monopolizeze această activitate în propriul lui interes și al apropiaților săi, în special a nașului său de cununie, naș cu care a fost asociat în firma pe care a deținut-o, înainte de a fi numit director în P.M.B.

În anul 2010, acesta, în loc să elibereze autorizațiile taxi ce trebuiau a fi prelungite în termenul legal de 30 de zile și în baza reglementărilor legii speciale 38/2003, a tergiversat acest lucru întârziind eliberarea autorizațiilor taxi cu peste 10 luni, deși termenul legal era de 30 de zile. A făcut acest lucru special sperând că va putea modifica o hotărâre a Consiliului General, hotărâre ce modifică legea în sine, avantajându-l în procesul de acaparare al autorizațiilor taxi.

Menționăm că în acea perioadă dânsul a pus în aplicare acel proiect de modificare a H.C.G.M.B 178/2008, fără ca acesta să fie modificat și votat nici până în ziua de azi de către Consiliul General al Municipiului București, fiind chiar respins la vot.

Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: EVZ Special

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate