Editura Evenimentul si Capital

Cum se pot înșela amatoarele de diete. Lista alimentelor care TE ÎNGRAŞĂ

Dietele pot induce in eroare
Autor: | | 0 Comentarii | 1734 Vizualizari

„Anumite alimente pot trimite semnale corpului tău să le stocheze drept grăsime, în loc să le folosească drept combustibil”, spune David Perlmutter, un neurologist certificat.

Iată care sunt cele câteva mâncăruri înșelătoare care te pot face să te îngrași chiar dacă ești la dietă, potrivit marieclaire.com.:

1. Pâinea cu cereale integrale: acest tip de pâine, deși este mai sănătoasă decât pâinea albă, are un indice glicemic foarte mare și poate crește nivelul de zahăr din sânge mai ceva decât un baton cu ciocolată. Din acest motiv, și nivelul de insulină va crește ceea ce va duce la îngrășare și, posibil, la probleme de sănătate mai grave.

2. Fructele de orice tip: orice porție de fructe, indiferent cât de variată, deși are valori nutriționale importante, nu îți va potoli pofta de mâncare. Fructele conțin atât fructoză, cât și glucoză, doi compuși care declanșează senzația de foame.

3. Iaurtul: pare alimentul perfect pentru micul dejun, însă amatoarele de diete de slăbire se înșală și de această dată. Deși conține proteine, calciu și o mulțime de bacterii benefice, iaurtul nu te va face să te simți sătul din cauza faptului că este cremos.

4. Salata: specialiștii nu sugerează că ar trebui să te oprești din mâncat salate, însă este important să știi cum să o prepari corect. Mai ales atunci când ții dietă, o salată trebuie să fie bine echilibrată pentru a fi sățioasă. Pe lângă salată verde, roșii, ceapă sau orice alte legume îți plac, adaugă și alimente care conțin proteine, precum brânză, pui, somon sau chiar ouă.

5. Vinul roșu: deşi alcoolul este renumit pentru faptul că te scapă de inhibiții, ceea ce implică și autocontrolul față de mâncare.

6. Sucurile de fructe și legume verzi: deși sunt foarte sănătoase, aceste băuturi nu sunt recomandate atunci când încerci să mănânci mai puțin, pentru că nu sunt deloc sățioase. Studiile arată că organismul nu înregistrează foarte bine caloriile din mâncarea lichidă, iar din acest motiv poți ajunge să mănânci mai mult în timpul zilei pentru a compensa.

7. Sushi: pare foarte potrivit pentru cină, dar…Deși porțiile de pește crud cu orez sunt foarte mici, acestea pot ajunge la o valoare nutrițională de 500 de calorii per rolă și foarte mulți carbohidrați. Evită să consumi acest preparat în timpul dietei.

Pagina 1 din 1



Alte articole din categoria: Sănătate

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate