Editura Evenimentul si Capital

Cei mai buni manageri, premiați de revista Capital

Revista Capital l-a desemnat pe Omer Tetik, directorul executiv al Băncii Transilvania, cel mai bun CEO FOTO: RĂZVAN VĂLCĂNEANȚU
Autor: | | 0 Comentarii | 763 Vizualizari

Managerii cu rezultate remarcabile obținute anul trecut au fost premiați, ieri seară, de către revista Capital, în cadrul Galei Premiilor de „Excelență în Management”, eveniment organizat la hotelul Hilton din București.

 Au fost acordate distincții directorilor care ocupă funcții-cheie în fiecare business, fie că este vorba de directori executivi, manageri financiari, de resurse umane sau directori comerciali.

Trei câștigători din zece

Cuvântul de deschidere a aparținut amfitrionului evenimentului, Claudiu Șerban, director editorial al revistei Capital, care a prezentat cele 10 categorii de premii. Ciprian Mailat, redactorul șef al revistei Capital, a prezentat criteriile care au stat la baza selectării nominalizaților, și la stabilirea câștigătorilor. La fiecare categorie au existat zece nominalizați, iar dintre aceștia au fost aleși trei câștigători. Criteriile de evaluare au vizat rezultatele financiare obținute anul trecut, deciziile referitoare la concentrarea pe client, viziunea și leadershipul inspirațional, maximizarea contribuției angajaților, capacitatea de a anticipa tendințele și, nu în ultimul rând, responsabilitatea socială.

Cel mai bun CEO a fost desemnat Omer Tetik, directorul executiv al Băncii Transilvania, pentru coordonarea proiectului de dezvoltare a instituției. În vârstă de 42 de ani, bancherul este cetățean român, de origine turcă, născut în Germania și se află la conducerea BT din anul 2013.

Banca Transilvania a avut o contibuție majoră la dezvoltarea mediului de afaceri autohton, prin produsele și serviciile oferite clienților, numărul acestora majorându-se doar anul trecut cu peste 14%. Deciziile bune de management ale lui Omer Tetik au condus BT anul trecut la obținerea unui profit record de 2,4 miliarde de lei.

Evenimentul a fost încheiat cu decernarea a două premii speciale. Primul, pentru coordonarea celei mai vizibile campanii de rebranding din 2015, a fost acordat Amaliei Anghel de la GDF Suez Energy România devenită Engie, iar cel de-al doilea, pentru crearea unuia dintre cele mai cunoscute branduri românești mai ales în afara granițelor, a mers la CEO-ul Bitdefender, Florin Talpeș.



Pagina 1 din 1



Alte articole din categoria: Economie

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate