Paradoxul berii germane. Vor fi interzise reclamele la bere pe motiv că e nesănătoasă

Paradoxul berii germane. Vor fi interzise reclamele la bere pe motiv că e nesănătoasă

Folosirea cuvântului "bekoemmlich" pe etichetele sticlelor de bere fabricată în Germania a fost reclamat de susținători ai drepturilor consumatorilor

Folosirea cuvântului "bekoemmlich" pe etichetele sticlelor de bere fabricată în Germania a fost reclamată de susținători ai drepturilor consumatorilor pe motiv ca acest termen sugerează că berea este sănătoasă dacă este consumată pe termen lung Un grup de cetățeni germani au dat în judecată o fabrică de bere deoarece aceasta prin publicitatea făcută ar fi sugerat în mod fals că, consumul de bere este benefic pentru sănătate.

Grupul protestatar a făcut reclamații și la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor din Berlin pentru că fabrica de bere Haerle din orașul Leutkirch din sudul Germaniei a folosit în spoturile publicitare cuvântul german bekoemmlich care implică conotații de sănătate și de gust.

Curtea federală de justiție germană a confirmat că instanța inferioară a constatat că acest cuvânt nu poate fi utilizat în publicitatea pentru băuturi care conțin mai mult de 1,2% alcool.

Ne puteți urmări și pe Google News

Instanța germană a declarat că bekoemmlich,nu are o traducere directă în engleză, dar ar fi ceva asemănător cu "sănătoasă". "Termenul" bekoemmlich "este înțeles de publicul relevant pentru a însemna  sănătos, benefic și digerabil", a spus instanța.

Când este folosit pentru a descrie alimentele, înseamnă că produsul este ușor absorbit și tolerat de sistemul digestiv chiar și în consumul pe termen lung, a afirmat instanța, adăugând că berea a cauzat uneori probleme de sănătate.

Este cunoscut faptul că Germania este cel mai mare consumator de bere din lume, renumită pentru festivalul anual de bere Oktoberfest. Cu toate acestea, consumul de bere din Germania a scăzut cu 17% din 1993.  Dar băuturii speră că, Cupa Mondială de fotbal care începe luna viitoare ar putea duce la o creștere semnificativă a consumului de bere.