Editura Evenimentul si Capital

Artist stradal, mort în circumstanţe bizare. Apropiaţii spun că ar fi putut fi salvat: "Poate pentru faptul că arăta diferit faţă de un pacient obişnuit a fost trimis la spitalul de psihiatrie"

Uţu
Autor: | | 1 Comentarii | 837 Vizualizari

Un celebru artist stradal din Hunedoara a fost găsit pe o stradă din oraş, aproape inconştient, având halucinaţii şi fiind extrem de agitat. Bărbatul a fost transportat de urgenţă la spitalul din Hunedoara, iar apoi, a fost transferat la Spitalul de Psihiatrie din Zam, unde a decedat.

Un trecător l-a găsit pe Uţu, artistul stradal hunedorean, prăbuşit pe stradă într-o stare de semi-conştienţă. Martorul a chemat ambulanţa, iar victima a fost trasportată la spitalul din oraş, iar, potrivit Jurnalul.ro., acesta a fost transferat la  Spitalul de Psihiatrie din Zam, unde i s-a făcut o injecţie de calmare. Apoi a făcut infarct şi nu a mai putut fi salvat!

Ulterior, într-un raport medical a reieşit faptul că acesta se intoxicase cu seminţele de Datura Stramonium, o plantă comună, din familia Solanaceae, folosită ca halucinogen, pentru că alcaloizii pe care îi conţine blochează impulsurile nervoase. Potrivit sursei citate, halucinaţiile provocate de Datura, în mai puţin de o oră de la ingerarea lor, au durat aproape trei zile, până în noaptea fatală, de 24 august.

„În cauză a fost întocmit un dosar de cercetare penală, aflat în lucru la Poliţia municipiului Hunedoara, pentru ucidere din culpă, urmând ca în urma rezultatelor necropisiei şi a cercetărilor să fie stabilite cauzele care au dus la moartea tânărului”, a informat Laura Bradu, purtătoare de cuvânt a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Hunedoara, citată de zhd.ro.

Prietenii şi apropiaţii lui Uţu spun că moartea acestuia ar fi putut fi evitată, iar amicul lor ar fi trăit şi azi. 

„Adus la spital, i se puteau face perfuzii, spălături stomacale şi i se puteau administra leacuri de care cred că medicii ştiau, dar poate pentru faptul că arăta diferit faţă de un pacient obişnuit a fost trimis la spitalul de psihiatrie. Apoi, după injecţia pe care a primit-o, a murit. Tragedia sa mă revoltă şi vreau să cer explicaţii celor care l-au tratat, fără însă a-i mai salva viaţa”, spune Mariana, fosta prietenă a lui Uţu.

Pagina 1 din 1



Alte articole din categoria: Fapt divers

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate