A devenit milionar în dolari la numai 6 ani. Vezi cum a reuşit! Video!

A devenit milionar în dolari la numai 6 ani. Vezi cum a reuşit! Video!

Un băieţel în vârstă de 6 ani a câştigat peste 11 milioane de dolari, anul acesta, datorită canalului său de pe platforma online YouTube pe care sunt difuzate clipuri în care acesta poate fi văzut testând jucării, informează people.com.

Potrivit unui top al celor mai bine plătite vedete pe YouTube pe 2017, publicat de Forbes, Ryan, care deţine canalul Ryan ToysReview, câştigă 11 milioane de dolari pe an testând jucării şi produse alimentare.

Băieţelul are peste 10 milioane de abonaţi, iar clipurile sale au în total peste 16 miliarde de vizualizări.

"Îi plac maşinile, trenurile, Thomas şi prietenii, Lego, supereroii, jucăriile Disney... aventurile amuzante cu familia şi multe altele. Lui Ryan îi place şi să facă experimente pentru copii uşoare şi amuzante", se poate citi în descrierea canalului său de pe YouTube.

Ne puteți urmări și pe Google News

Familia lui Ryan a lansat canalul în martie 2015, acesta devenind viral după doar patru luni, datorită unui clip în care Ryan poate fi văzut deschizând un pachet cu jucării "Cars" de la Disney. Clipul a avut peste 800 de milioane de vizualizări până în decembrie 2017. Un alt clip, lansat în aprilie 2016, a avut peste un miliard de vizualizări.

Totuşi, potrivit site-ului The Verge, familia copilului spune că este pregătită să închidă canalul dacă Ryan îşi doreşte acest lucru. În acelaşi timp, familia băieţelului a mai lansat un canal, care se concentrează pe aventurile zilnice ale băieţelului şi surorilor sale gemene, Emma şi Kate.

Topul Forbes al celor mai bogate vedete pe YouTube, unde Ryan se situează pe locul al optulea, este condus anul acesta de gamer-ul Daniel Middleton, cunoscut ca DanTDM. Cu peste 11 miliarde de vizualizări pe YouTube, DanTDM a avut câştiguri de 16,5 milioane de dolari în ultimul an.

În total, cele 10 cele mai bogate vedete pe YouTube au câştigat 127 de milioane de dolari între 1 iunie 2016 şi 1 iunie 2017, cifrele bazându-se pe informaţii de pe YouTube, Social Blade şi Captiv8, precum şi pe date oferite de agenţi, manageri, producători şi avocaţi.